سرپرست بخشداری سعدآباد در دیدار اعضای شورای اسلامی و دهیار نطرآقا؛

 فعالیتهای دهیاری ها صرفٱ در جهت کارهای عمرانی معطوف نشود

امین نژاد گفت:رسیدگی به موضوعات فرهنگی زیربنای جامعه سالم می باشد.
کد خبر: ۱۴۳۸۲۷۴

 به گزارش جام جم و به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد- امرالله شیخیانی رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی روستای نطرآقا به همراه داریوش کرمپور دهیار،در دیدار با مهندس حمزه امین نژاد، ضمن تبریک انتصاب بخشدار جدید سعدآباد با ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات مجموعه شورا و دهیار در راستای خدمت به مردم و تعالی و پیشرفت این روستا از بخشدار سعدآباد درخواست ارائه راهکار، همکاری و همراهی در جهت کاهش و رفع مشکلات حال حاضر از جمله آسیب های اجتماعی گردیدند.
در ادامه امین نژاد سرپرست بخشداری سعدآباد، تعامل اعضای شورای اسلامی و دهیار نظرآقا را قابل قبول دانستند و گفت: در سطح روستای نطرآقا به عنوان مرکز دهستان زیرراه تا کنون اقدامات زیربنایی خوبی انجام گردیده که این خود نشان از همراهی و اتحاد مجموعه شورا و مردم با دهیار می‌باشد.
ایشان افزود: روستای قرآنی نطرآقا در سطح بخش سعدآباد دارای افراد نخبه و تأثیر گذار می‌باشند و این بهترین فرصت در جهت شتاب در پیشرفت بسترهای عمرانی و فرهنگی می باشد‌.
سرپرست بخشداری سعدآباد شناسایی آسیب های اجتماعی و برنامه ریزی کارهای فرهنگی زیربنایی را یکی از اصلی ترین راهکار کاهش آسیب های اجتماعی عنوان و افزود: کاهش و در نهایت آسیب زدایی از اجتماع به ویژه جوانان می بایست با استفاده از مربیان و درمان گران مجرب استفاده و این مهم از زیربنایی ترین ساختن یک جامعه سالم و شاداب می باشد. امین نژاد ایجاد فضای امید در بین قشر جوان را مستلزم مراسمات باطراوت و شاد در قالب مبانی اسلامی به حاضرین توصیه و از آنها خواست که در این راستا اقدامات شایسته را در دستور کار خود قرار بدهند. 
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها